Navbar


tirsdag den 10. januar 2012

Attack Dag 3

Samlet vægttab: 2,3 kilo

Står op med hovedpine og er skidt - i bogen står der, at man godt kan opleve influenzalignende symptomer i begyndelsen, og det har jeg... men et skridt af gangen kommer man hjem :o) Starter derfor dagen med et stort glas koldt vand og laver en omgang Morgenmad med Muffins og yoghurt - og hygger lidt ved morgenbordet.

I løbet af formiddagen fryser jeg som en lille hund, og drikker derfor et stort krus te... Det hjælper, om ikke andet så mentalt - for det er nu hyggeligt at tænde et lys og sidde med et stort krus citron te, som man kan varme hænderne på :o)

Frokosten består af en omgang Spicy æg med Rejer og et stort glas vand. Min hjerne er gået i selvsving - hovedpinen dunker og jeg har det bare skidt. Om eftermiddagen er jeg ved at gå til af sult, så jeg laver en portion Tunsalat og spiser den direkte af skålen - og det hjælper på sulten, og en smule på mit slankekurs-hjernespind som jeg også er angrebet. Tilbringer eftermiddagen under et tæppe og med en god film...!

Til aftensmad får jeg en god krydret gammeldags hakkebøf (dog uden de stegte løg) Som substitut for Tzatziki får jeg Fromage fraiche med hvidløg - for man må jo ikke spise agurk i attack fasen, så det holder jeg mig fra :o)

Og i mit stille sind værdsætter jeg, at man på Dukan Kuren må spise sig mæt. At man ikke skal sidde og kigge på mængden, men spise indtil man føler at maven er fuld. Selvfølgeligt skal man se på portionsstørrelsen over tid, hvis man har en tendens til at overspise - og lad og erkende det venner, man har ikke et vægtproblem med mindre man enten spiser for meget eller det forkerte...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar