Navbar


onsdag den 11. januar 2012

Attack Dag 4

Samlet Vægttab: 2,7 kilo

Starter dagen med et smil på læben og et stort glas vand. Føler mig sløj, men turen på vægten redder humøret. Jeg tænker ved mig selv, at jeg overhovedet ikke forstår at jeg er gået igang med dette projekt, da jeg slet ikke er et Kur-menneske. De første 5 dage kravler jeg nærmest på væggene i desperation...

- men det går nu meget godt og morgenmaden bliver et eksperiment, som består af stegt kyllingepålæg, Røræg af 100% æggehvide og en skål yoghurt - og hertil hørende skøn kaffe og et stort glas koldt vand. Det smagte i øvrigt helt fint...
Frokosten består af en lun omgang Krydrede Kyllinge Frikadeller som jeg laver en stor portion af og hertil 2 store glas vand.

Aftensmaden består af Texas krydrede Kyllingebryster som familien spiser med pasta og sauce til. De var super saftige og velsmagende og overhovedet ikke kedelige..! (Og så kan jeg i øvrigt godt lide kylling..!)

Og som aftenhygge fordi vi alle var samlet, havde jeg bagt Dukan Kanelkage, som i øvrigt smagte super skøn i lidt lun tilstand - ved ikke hvordan den smager, når først den er kold, for da var hver en krumme spist af Familien Danmark :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar