Navbar


torsdag den 12. januar 2012

Attack Dag 5

Samlet Vægttab: 2,7 kilo

Starter dagen med et ØV og et stort glas vand. Føler mig sløj, og turen på vægten redder ikke humøret, og jeg spiser en portion Morgenmad med muffins og Yoghurt.

Frokosten består af en lun omgang Krydrede Kyllinge Frikadeller og hertil 2 store glas vand.

Men om eftermiddagen melder sulten sig - sådan rigtig for alvor og kan ikke ignoreres. Resolut går jeg derfor i køleskabet og øser mig en stor portion Rejer i lage (dog uden lage) og spiser dem som snack, mens jeg prøver at fokusere på, at jeg er på rette vej...

Til aften skal vi til min mor og spise - og jeg har desværre glemt at fortælle hende om mit projekt. Hun har været sød og stået og lavet andesteg med det hele... Jep DET HELE..! så jeg spiser And selv om det er forbudt, til gengæld holder jeg fingrene fra alt det andet, og fjerner skindet og spiser kun det faste andebryst. (Hvilket i øvrigt er det bedste på en and..)

Til gengæld fik jeg fortalt om mit projekt, og hun er mere forberedt i fremtiden :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar