Navbar


fredag den 13. januar 2012

Attack Dag 6

Samlet Vægttab: 2,9 kilo

Føler mig lidt fantasiforladt og ender med at starte dagen med spejlæg og kyllingepålæg, som viser sig at være en fin kombination. Og når man hertil kan drikke en skøn kop varm kaffe, så bliver det alt i alt en hyggelig start på dagen :o)
Til frokost steger jeg mig en krydret hakkebøf og spiser den lun... lidt kedeligt, men det er hvad overskuddet rækker til i dag. Føler mig ikke specielt oplagt til noget som helst. Har hovedpine sådan i baghovedet som ikke vil gå væk og jeg er mat i hele kroppen.

Aftensmaden byder på en krydret schnitzel uden panering. Den smager i øvrigt fint, og da jeg ikke har den store appetit, går det nok. Til aften kommer jeg så i tanke om, at jeg mangler min dagsration af havreklid og spiser en Dukan Muffins til aftenhygge - og så blev den jo alligevel reddet hjem :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar