Navbar


søndag den 15. januar 2012

Attack Dag 8

Dukan Kurens sidste Attack Dag, og jeg glæder mig til lidt mere variation. Her til morgen valgte vi at hygge lidt ekstra, og spiste en miniudgave af Brunch, da jeg jo ikke må få frugt :o(
Men kunsten er jo at fokusere på hvad man må få og forblive positiv, så her får du et kig til min morgenmad :o)
På tallerkenen er en Dukan Muffins som jeg ikke kunne spise alligevel, så den fik jeg til gengæld til Frokost med kyllingepålæg på og 1 stort glas koldt vand.

Og til aften spiste jeg en stor krydret hakkebøf med krydderier i med inspiration fra grækenland. Som tilbehør spiste jeg Fromage Fraiche 0,2% med tilsat hvidløgspulver som et fint substitut for Tzatziki som jo indeholder agurk.

Jeg har i det hele taget en dag hvor jeg kravler lidt på væggene. Har hovedpine og er lidt uoplagt og prøver bare at distrahere mine tanker fra mad...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar