Navbar


onsdag den 25. januar 2012

Cruise Dag 10

Variation...! Blev optaget af noget andet her til morgen. Teenageren ville spise Cornflakes så jeg fik mig en solid portion yoghurt og prøvede at bruge Havrekliden som musli... mærkelig fornemmelse.. grynet men smager ikke af meget. Tror ikke, at jeg prøver det igen..!

Til frokost fik jeg Barbecue Snack Kylling - de mandlige kollegaer kigger langt efter de mængder kød, som jeg efterhånden indtager, men nysgerrigheden har endnu ikke taget nok over til, at de vil spørge mig om, hvad jeg har gang i :o)

Om eftermiddagen skal jeg til et længerevarende møde - og herefter en skole/hjem samtale. Bare tanken gør mig træt. Så på vej til mødet, tager jeg mig en kop Wiener Melange i automaten. Normalt drikker jeg ikke kaffe på arbejde, fordi vi har sådan en skøn maskine der brygger det i 7 varianter, blot man trykker på en knap. Men jeg ved godt, at de fleste varianter har en mælkeerstatning i, som er meget rig på fedt og kulhydrater.  Kaffen smager fint, men hvis jeg drak det hver dag - ja så havde min Dukan kur handlet om at tabe 40+ i stedet for 20+ kilo.

Til aftens laver min mand en stor portion kyllingefrikadeller i ovnen. Så er der til mig til frokost osv. (Det var i hvert fald planen) Familien spiser brasekartofler til - men frikadellerne er så gode, at der ikke er mange til overs, da vi forlader bordet...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar