Navbar


fredag den 27. januar 2012

Cruise Dag 12

Samlet vægttab: 5,5 kilo

Turen på vægten var en succes - og jeg smiler stille hen for mig selv - for jeg er på rette vej...! Stod her til morgen og overvejede blødkogte æg - men havde så alligevel ikke lyst. Men i virkeligheden kunne man sagtens få en portion morgenmad med et blødkogt æg, en Dukan Muffins med pålæg og skøn varm kaffe... jeg fik dog det sidste, og en portion Spicy Æg med Rejer.

Da der ikke har været rester fra aftensmaden de sidste par dage, får jeg en portion Barbecue Snack Kylling. Ved egentlig ikke, om jeg kan tillade mig at kalde det dét - for kødet havde fået paprika og dressingen Bacon krydderi. Det er utroligt nemt og hurtigt lige at skære et kyllingebryst i tern, stege det på panden og gøre det klar til madpakken..!

Til aften fik vi pengasius filet stegt på panden. Det havde fået en omgang peber/citron + peber/hvidløgs krydderi og smagte fint... lidt uinteressant - men jeg er ligeglad i dag, for jeg har tabt 5,5 kilo samlet set, og har ikke haft denne vægt de sidste 2½ år...!

Til aften laver vi et eksperiment med græsk yoghurt, sødemiddel og kakaopulver som kommer i fryseren og skulle blive til is... Det smagte mærkeligt og var ikke nogen succes..! Nogle timer senere spekulerede jeg over, hvorfor i alverden vi ikke bare prøvede med den fedtfattige yoghurt med vanilje... det kunne da måske godt gå for at være en vanilje-softice i halvfrossen tilstand...

Det må prøves en af de nærmeste dage :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar