Navbar


tirsdag den 17. januar 2012

Cruise Dag 2

Startede dagen med et stort glas koldt vand, og en omgang Morgenmad med muffins og yoghurt - og selvfølgeligt to skønne kopper varm kaffe. Sad der ved morgenbordet, med tændte stearinlys og hyggede rigtig - og til min store overraskelse følge jeg mig fint mæt langt op på formiddagen.

I dag er det jo en PP dag, så ingen grøntsager til mig. Og min største udfordring er, at maden bliver for kedelig, både at se på - og i smag. Så til frokost hyggede jeg mig med en portion Barbecue Snack Kylling - hvilket var total hyggelig frokost og lige noget til at holde motivationen oppe.

Aftensmaden bestod af en omgang pengasius filet som var vend i Karry og en smule texas krydderi. Og så lige på panden et par minutter i et par dråber olie. Ikke specielt inspirerende aftensmad - men fint i en håndevending og totalt efter Dukan foreskrifter.

Om aftenen prøvede jeg så lige at bage en omgang Dukan Boller. I cruise fasen må man nemlig spise 2 af disse om dagen - og jeg tænkte at det var en super fin måde at få lidt brød til morgen OG frokost :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar