Navbar


onsdag den 18. januar 2012

Cruise Dag 3

Morgemaden bestod i dag af røræg lavet af 1 æg samt 1,5 æggehvide og hertil en Dukan Bolle med kyllingepålæg. Som altid startede jeg dagen med et stort glas koldt vand, da jeg har en lidt sart mave, og derfor hele tiden skal holde den igang.

Frokosten bestod af en skøn omgang Salat med Tun og Tomat, og hertil dagens 2. Dukan bolle. Jeg elsker den tomat, den er frisk og fyldig og sprød at tygge på - og man kan spise sig mæt i en grad som holder hele eftermiddagen.

Når jeg kommer hjem fra job, og der er tid, så sætter vi os som regel lige 20 minutter og nyder en kop kaffe. Jeg har ikke længere trangen til at skulle spise noget her - da jeg føler mig mæt efter frokosten, og man efterhånden er blevet sukkertrangen kvit.

Til aften fik jeg en stor saftig bøf og Ratatouille til - Det er ikke sidste gang at vi har lavet den i Dukan varianten. Og det var rart at gå i seng om aftenen, med maven fuld og ingen afsavn, og samtidigt tænke på, at man var på kur...!

- Total Win-Win :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar