Navbar


torsdag den 19. januar 2012

Cruise Dag 4

Dagen starter med en skøn omgang Røræg og Rejer, og hertil 2 varme krus kaffe samt en Dukan Bolle. Min Teenage søn sidder overfor og har bestilt samme morgenmad, da han bare syntes at det er så lækkert det Mor spiser :o)

Da min Barbecue Snack Kylling var så stor en succes forleden, har jeg ikke fantasi til andet i dag - dog har jeg givet retten baconkrydderi i stedet for barbecue på kyllingen - men dippen er den samme og i dag er der tilbehør i form  af dagens 2. Dukan Bolle. Og endnu en gang var det super hyggeligt at sidde der og snacke sin frokost som jeg lige havde lunet 1 minut i microen.

Min mave gør dog lidt brok over al den protein jeg indtager, og selv om jeg får de 5 store glas vand hver dag, og går 20 minutter, så har jeg alligevel tendens til forstoppelse. Hvilket gør at man er lidt lav på energi i løbet af dagen.

Aftensmaden i dag skal spises hos min mor, som pænt følger projektet. Hun har derfor stegt 2 store kyllinger og krydret dem lidt. Resten af familien skal på behørig vis spise kartofler og sauce til, men jeg må smovse i ren kyllingekød, stegt på gammeldags maner - total luksus...!
Og i morgen er det jo tid til at gå på vægten, og se resultatet af mine anstrengelser :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar