Navbar


fredag den 20. januar 2012

Cruise Dag 5

Samlet Vægttab: 4,9 kilo

Jeg kan næsten ikke få armene ned og er fult tilfreds med ugens resultat. jeg startede mandag på Cruise fasen, og har herfra smidt 1,2 kilo - jeg forventer ikke at det fortsætter med at gå så stærkt, men ikke desto mindre er det totalt motiverende...! Jubii..!

Og så lige en løftet pegefinger til mig selv, for jeg må altså igang med at finde på nogle spændende PV morgenmadsretter. Igen i dag har jeg glemt at tage højde for at det er en grøntsagsdag, så ud over at starte med 2 store glas vand (for at hjælpe min stakkels  mave) ja så fik jeg Morgenmad med muffins og Yoghurt - og to skønne krus dampende varm kaffe til morgen.

Min søde mand havde lavet Salat med Tomat og Tun og tilsat en håndfuld rejer. Og på dette punkt er jeg nok også lige nødt til at skaffe mig lidt mere inspiration - det er bare lidt svært, når man som jeg elsker salat til frokost - og syntes at det er total skøn spise.

Til aftensmad fik vi til gengæld noget nyt og lækkert, nemlig Chili Chicken Gumbo som smager fantastisk. Vi var alene hjemme, så manden valgte at spise Dukan aftensmad (selv om han ikke trænger til at tabe sig). Men retten kan fint laves til hele familien og evt. serveres med groft brød eller ris til.

I morgen er vi inviteret ud til nogle venner - så der kommer en udfordring i at følge kuren. Jeg har dog besluttet at afholde dagen som en ren Protein dag - og forsøge at komme igennem aftenmåltidet med en smule grønt - og forhåbentligt kan jeg slippe afsted med at vælge madvarer som jeg må få ifølge Dukan kuren.

Til gengæld vil jeg så holde 2 proteindage herefter, for at opveje eventuelle synder... Vi må se hvordan det går :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar