Navbar


lørdag den 21. januar 2012

Cruise Dag 6

Lørdag og vi har fri, og til en afveksling er vi alene hjemme. Så morgenmaden bliver en omelet med ekstra æggehvide og desværre ingen grøntsager :o( Til gengæld har min søde mand steg 2 kyllingepølser for at skabe lidt hygge. Og med tændte lys og kaffe i krusene, ja så er morgenhyggen nu alligevel reddet :o)

Til frokost spiser jeg 2 Dukan Boller med Tunsalat, og bollerne kan omtrent gå som substitut for rugbrød :o) og hertil selvfølgeligt 2 store glas koldt vand.
Og til aften var vi som sagt inviteret ud til venner. Og da jeg ikke involverer alle og enhver i mit projekt, ja så tænkte jeg, at jeg blot ville forsøge at klare mig igennem på bedste vis, uden at sige noget om kuren. Til alt held var der planlagt Raclette - en Gudespise når man er på Dukan kunne jeg konstatere. Så jeg kunne slippe igennem med at spise kyllinge- og oksekød, mini æggekage (uden osten) og selvfølgeligt salat. Og stegte champignon - men det går nok.

Den største synd var vinen til maden... men jeg kender mig selv godt nok til at vide, at jeg løber sur i projektet hvis jeg 100% afskærer mig selv fra alt. Så jeg tænkte at et enkelt glas vin skader nok på vægten, men i det store perspektiv betyder det blot, at jeg er på kur lidt længere... og nu er det ikke sådan at jeg snupper mig et glas hver dag eller uge...!

Og kvinder skal jo være bedre til at sige PYT - så det gør jeg hermed :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar