Navbar


søndag den 22. januar 2012

Cruise Dag 7

Af uvisse årsager er jeg helt i kulkælderen i dag. Om det skyldes "Vinforgiftningen" igår (jeg fik 1 glas) eller det bare er almindelig kur-mudder ved jeg ikke. I hvert fald tager jeg mig en stille dag, får ekspederet noget vasketøj og holder mig fra spisekammeret.

Dagen starter med 1 stort glas vand, en stor portion yoghurt naturel med vanilje (blot for at opmuntre lidt) og kaffe. I løbet af formiddagen får vi besøg af familie med pc-problemer så der bliver lige drukket lidt mere kaffe.

Frokosten er 2 Dukan Boller med kyllingepølse, da min mave endeligt er i super bedring, så jeg er meget fokuseret på at få mine 2 spsk Havreklid og 1 spsk hvedeklid hver dag. Og jeg får lige skyllet 2 store glas koldt vand ned også.

Og da jeg kun holder mig til protein i dag, så består aftensmaden af Laks med Toscana krydderi som jeg får lidt Fromage Fraiche 0,2% til som tilbehør. Det smagte i øvrigt udmærket og er en Royal Greenland ret som fint passer ind i Dukan ånden med minimalt fedt, Mega meget protein og fin krydring.

Så nu skal jeg blot genvinde det gode humør :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar