Navbar


mandag den 23. januar 2012

Cruise Dag 8

Egentlig skulle dette være en PV dag, men da jeg syndede i lørdags, ja så tager jeg en ekstra PP dag bare for at kompensere. Så morgenmaden består af en portion Røræg med kyllingepålæg, en smule yoghurt og en velfortjent og skøn kop kaffe.

I løbet af formiddagen sikrer jeg mig, at jeg får drukket 2 store glas Vand. Og til frokost får jeg en stor portion Krydrede Kyllinge Frikadeller

Det er rigtig møgvejr udenfor, så da jeg kommer hjem, tager jeg mig en stille stund i sofaen, med kaffe, tændte lys og en god bog. Er igang med at læse "Pigen fra Auschwitz" - En fantastisk biografi som du skulle give dig selv indblik i. Hvis du, som jeg, er typen som trøstespiser, er det en god ide at holde dig selv beskæftiget med noget du holder af...Altså noget andet end at spise :o) Gå en tur, læs en bog, gense en god film, laker negle eller fordyb dig i noget som handler om dig selv. Det lyder måske egoistisk - men det har du brug for i denne tid.

Til aften skal vi prøve noget nyt og spændende - og laver Creoler Rejer - og de smager skønt. Familien spiste ris til, selv om vi havde planlagt nudler. (men vi havde glemt at købe nudlerne..!) Sådan går det i en typisk dansk familie :o)

Jeg har det fint, føler mig ved godt mod og syntes at det går fremad :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar