Navbar


søndag den 15. januar 2012

Cruise Madplan uge 1

For at gøre det lidt nemmere at følge kuren, vil jeg forsøge på uge basis at lave en madplan. Hovedsageligt for at hjælpe mig selv, men hvis andre kan få gavn af min oversigt, så værsgo :o) 
Det er i hvert fald nemmere at holde kursen når man ved hvad der skal på tallerkenen, og køleskabet er fyldt med de rette madvarer.

Så her er min madplan for den kommende uge, hvor jeg skal begynde Cruise fasen :o)

Mandag

Tirsdag
Aftensmad: Pengasius filet + Dukan Muffins

Onsdag
Morgenmad: Røræg, Kyllingepålæg og Dukan Bolle
Aftensmad: Stor Bøf med Ratatouille

Torsdag
Morgenmad: Røræg og Rejer og Dukan Bolle
Frokost: Barbecue Snack Kylling
Aftensmad: Gammeldags ovnstegt kylling


Fredag
Morgenmad: Morgenmad med muffins og yoghurt
Frokost: Salat med Tun og Tomat tilsat rejer
Aftensmad: Chili Chicken Gumbo


Lørdag
Morgenmad: Omelet med kyllingepølse
Frokost: Dukan Bolle med Tunsalat
Aftensmad: Raclette


Søndag
Morgenmad: Yoghurt naturel med vanilje
Frokost: Dukan Boller med pålæg
Aftensmad: Laks med Toscana krydderi


Velbekomme...!

1 kommentar:

  1. Din. Blog er bare super spændende, og det er rigtig inspirerede med alle de opskrifter og menuforslag. Og forresten super godt klaret;) kan umildbart kun læse mig frem til Cruise 14 dagen, men er da nysgerrig efter at hører hvordan det går dig nu og hvor meget du har tabt?

    SvarSlet